Beste leden,
Wie heeft er een carburateur te koop voor een zundapp.
Liefst een werkende 15mm of kleiner.
Geen Chinees imitatie aub?
Groet eric
Beste leden,
Wie heeft er een carburateur te koop voor een zundapp.
Liefst een werkende 15mm of kleiner.
Geen Chinees imitatie aub?
Groet eric
De goede originele bing 15 mm worden steeds schaarser, en als he ze vindt steeds duurder ![]()
Maar beter duur dan niet te koop ![]()
Oké, wellicht een kleinere dan hij is al snel genoeg
Een bing carburateur van zundapp is volgensmij het zelfde als van puch maxi. Ik heb nog een hele bak met bing carburateurs, dus ik zal vanavond wel even kijken!
Hi Sybren, ja zo te zien is dit een 15mm.
Klopt het?
Eric
Ja dit is maar een afbeelding van internet. Maar ik heb nog 15mm van bing en 12mm.
Ik heb je een privé bericht gestuurd
Heb je nu geen Bing met zijvlotter Eric, dat zit volgens mij op jou type brommer toch? Spruitstuk moet je dan op letten of dat ook past.
Dat klopt er moet een ander spruitstuk op dan.
Goed opgemerkt
Jan
Of je moet het met een klein stukje buis doen wat je in de carburateur plaats en in je verbinding op je huidige spruitstuk , moet misschien ook lukken. Dan geen andere spruitstuk nodig. Zeker om te proberen of dit een beter resultaat geeft. Stationair lukt nog steeds niet begrijp ik?
Ja de 17 blijkt uitgeboord
Ja dat bedoel ik, de meeste zijn verziekt waardoor de goeie steeds schaarser worden ![]()
Ja, ik probeer het origineel te houden, er zijn genoeg alternatieven hoor. Met de huidige 17 rijdt hij snoei hard en dat is ook weer niet nodig, vandaag zoektocht naar kleinere carbarateur.
Dat als je een 12 mm of een 15 mm Bing goed aanpast werkt de chook ook goed in combi met je halve maantjes .
Klopt cor
Flinke prijzen tegenwoordig, ik ga nog maar eens kijken wat ik zelf nog heb in mijn voorraad, en dan goed schoonmaken en veilig weg leggen totdat ik um nodig heb ![]()
Ik denk dat er genoeg is alleen moet je ff zoeken als je wat nodig hebt.