Met enige regelmaat zie je nog wel eens een groepje of enkele brommers rijden meld het hier
Altijd leuk
Deze morgen gezien onderweg een gele zundapp op en top gerestaureerd ,gewoon een plaatje .
Maak nog een foto er van als de eigenaar het goed vindt natuurlijk .
Kwam die uit Grijpskerke van Job?
Nee van Arjan Kapelle .
Bij Biezelingen reed ik een Zundapp achterop een wat oudere man die aan het toeren was .
Had even willen stoppen om te vertellen dat zijn achter wiel niet in het spoor stond .
Er rijd een groep vrijdag middag 6-6 van zo n 25 man op Walcheren rond zundapp s en kreidler s en solex en .
Weten jullie daar van ??
Misschien aan het voorrijden voor de Westkapelle route op 21 juni?
Door Walcherse rijders.
Ja dat zou kunnen ,.niet aan gedacht .
Gister sta ik voor de stop lichten ,flitst er een Honda dames brommer voorbij ,voor mij een onbekend iemand .
Deze middag kwam ik van het Veerse Meer en reed achter de familie Visser 3 Kreidlers ,.reed achter de Kreidlers en in tegen gestelde richting kwam Arno Schroevers er aan op zijn Dax
Toen ik aan de Piet zat ook nog een Puch Maxi voorbij
Dinsdag aan het Veerse meer kwam er Zundapp langs een goudhaan ik heb nog niet zo n Zundapp met zo n glans gezien ,of het kwam door de zon .
Uur later een Flandia Kingline en ik denk in de ori lak dus die was duidelijk minder in de glans ,maar wel leuk .
3 brommers Boluz leden op terras in Retranchement (zeeuws-vlaanderen); 1x Zundapp goudhaan, 1 zundapp zwart met rood zadel en 1x Kreidler geel 80cc op motorkenteken. Vergeten namen te vragen.
Gespot in Zeeland en wel bij Borsele in de buurt van het cafe onder aan de dijk ,Joop die in zijn 1 e een ritje aan het doen was Gezwaaid en Geroepen maar geen contact .
Jammer, dat ik dat gemist heb. Kwam je me tegen of heb je me gekruisd?
Kwam je tegen ,wel met de auto hoor .
Ja, dat heb je dan niet zo snel in de gaten he, zeker met een zonnetje in.
De laatste tijd weinig brommers op de weg gezien ,denk dat er al veel in de winter stalling staan .