Ervaring met webshops en vervoerders

Deze achter band van Vee rubber besteld ,hoop dat die voldoet .

Is een lichte motorfiets band .
Jammer maar je mag er niet harder mee dan 150 km

Wat kost zo’n band dan hier in Nederland

Ja weet dat niet percies maar zal zo n 10 a 12 euro zijn ,maar dat is niet het enige wat ik bestel hoor heb nu een bestelling gedaan van 32 artikelen .
Dus de verzend koste komen er wel uit .

Zo morgen weer werk ,de 1 e bestelling is binnen dit keer goed ingepakt ,geen beschadigde doos .

1 like

Doos uit Polen is ook weer thuis , je kan wel zien dat er toch mee gegooid wordt door de vervoerder ,vooral aan de voor en achterkant van de doos .
Maar wel super mooi verpakt .gewoon klasse ,ik geloof dat dit mijn vaste leveransier wordt .

Ja. Mooi. Als het maar idd niet beschadigd is. Ook eens een pakje ontvangen, aardewerk, en de doos zag er niet uit. Totaal bijna aan flarden. Ik dacht dat moet stuk zijn. Maar omdat het heel goed was ingepakt, niets aan de hand. Vond het bijzonder. Gewoon vanuit Delft via PostNL.

Gewoon verzekerd laten verzenden, als er dan wat kapot is dan wordt het vergoed :wink:

Dat is een goede tip Carl.

Pakketje uit het hoge Noorden ontvangen ,zo ingepakt dat het op een rugby bal leek en gehoopt dat ze er niet mee gegooid of geschopt hebben .

Zo hoop ik toch nooit een pakketje binnen te krijgen, ik hoop voor jou Cor dat het niet beschadigd is :wink:

Het zat goed verpakt in bubbeltjes plastic ,en het was niet breekbaar .

Niet normaal, zoals dat er uitziet :astonished_face:

Ik moet zegen /schrijven dat de spullen uit Polen zeer goed verpakt worden bij het versturen naar Holland .

En als het dan zo aankomt, wil dat dus zeggen, dat er heftig mee gesmeten wordt!