Ervaring met webshops en vervoerders

Ja dit is dan weer zo n nieuwe topic waar je het 1 en ander in kwijt kunt.
Zo kreeg ik een doos uit Duitsland binnen ,waarvan het leek of die onder een vrachtwagen gelegen had ,gelukkig zat alles er nog in ,en alles heel .

Het was een pakket van G L S vervoerder ,bij een depot in Duitsland dicht geplakt , toen het bij mij aankwam.

Vertel jullie ervaring goed of slecht .

Soms ligt het niet aan de vervoerder.
Of het nu Post.nl of DHL of GLS of DPD is, ze maken elkaar niet veel uit.
Er wordt gewoon teveel gesmeten met de pakketten, het is daar massa is kassa :slightly_smiling_face:
Het begind met de inpakker van de produkten, hun moeten ervoor zorgen dat de doos goed en stevig is :wink:

Denk dat de webshop goed rekening moet houden met het gegooi en gesmijt met de pakketen door de vervoerders .

Aan de foto’s van de doos op de foto’s kan je zien dat het karton geen stevigheid heeft :wink:

Ja dat klopt wel, krijg wel meer zulke dozen van die firma /webshop .
En ik schrijf er altijd bij ,wil je het goed verpakken .

Begrijpen ze jou taal in het buitenland Cor, anders snap ik het.

Vertaal knop Jan .

Heb weer een pakketje besteld bij SIMSON Kult -Mopeds Web shop hoop dat ze het goed inpakken en een goede doos er om heen doen .
Hou mijn hart vast met die G L S verzendingen.

Pakket met G L S vervoerder is goed aangekomen .

Nu had ik wat leuks gezien op M P ,maar deze meneer wilde niet verzenden toch aangedrongen dit op te sturen met de mededeling het hoeft niet in een doos met een strik hoor ,tape het aan elkaar en doe er een paar huisvuil zakken rond met mijn adres er op ,dat vond hij goed maar kreeg het terug van D H L met de mededeling dat het in een doos moest .
Ik heb wel dingen verstuurd met post .nl in een vuilnis zak .

Ik snap het wel dat ze liever de artikelen in een doos hebben, en plasticzak is zeer snel gescheurd :wink:

Heb weer bij de Simson shop Kult mopeds besteld in Duitsland hou mijn hart vast hoe ze het weer gaan verpakken .
Op hun side staat wij verzenden met D H L maar het komt met G L S zal wel goedkoper zijn maar Ala .
Heb een mededeling gedaan pak het A U B goed in .

1 like

Vlotte levering uit Duisland dit keer ,Maandag besteld ,donderdag middag binnen .
Maar wel weer de doos beschadigd G L S vervoerder

Deze week een doos van Kreidler parts binnen ,banden velgen ,spaken zonder opvul papier /karton , volgens mij ook klem gezeten of mee gegooid .

Goed geregekd dan door Kreidler Parts pffff :smiling_face_with_tear:

Ga een der deze weken weer bestellen in Polen ,ben benieuwd hoe lang het duurt en of ik een onbeschadigde doos binnen krijg .

Dat ligt niet altijd aan de vervoerders, het ligt er ook aan hoe ze het inpakken :wink:

Ja dat klopt soms zijn het erg slappe dozen ,en als ze er mee gooien gaat het snel kapot .

Dan ligt het dus aan de verzender, wat ik weet van fietsen die verpakt zijn, dat zijn serieuze dozen hoor

Vandaag bij 2 webshops besteld 1 in Duisland en 1 in Polen .
Duitsland betaal ik 18,50 verzend kosten ,en uit Polen 8,80 .
We zullen weer zien in welke staat het aankomt