EHBP (Eerste Hulp Bij Pech)

Ja mensen daar gaan we dan…
We zijn bezig met de inrichting van de EHBP, of wel de Eerste Hulp Bij Pech!

De gedachte hierbij is dat we hier op het forum een digitale kaart plaatsen met daar op aangegeven middels “speldekoppen” locaties waar clubleden wonen die zich beschikbaar stellen als “Eerste Hulp Bij Pech” post.
Dit is uiteraard geheel vrijblijvend en kan ook door de gebruiker ingetrokken worden als men zich om wat voor reden dan ook zou bedenken en dit niet langer wil.

De gedachte is dus om op de kaart aan te geven waar men mogelijk terecht kan in geval van pech met de brommer tijdens een rit.
Dat komt er dan ongeveer zo uit te zien…

Dit wordt dan enerzijds grafisch middels de kaart met daarop bijvoorbeeld zogeheten speldekoppen en daarnaast een namenlijst weergegeven met een telefoonnummer van de betreffende “hulppost”. Zo kan dan eerst gebeld worden of de persoon in kwestie thuis is en of je er terecht kunt met je “pechgeval”.

Om dit te doen en een liefst zo uitgebreid mogelijk netwerk van hulpposten op te zetten vragen we jullie als leden van het forum of je hier aan mee wilt werken. We doen hiervoor eerst een interesse peiling en als er voldoende animo voor is gaan we dit voorleggen aan het bestuur en indien men daarmee akkoord is gaan we dit invoeren in het forum.
De gedachte daarbij is om een snelkeuze knop op de startpagina van het forum te zetten zodat iedereen makkelijk op de EHBP kaart kan komen.

Onder deze post komt een aanmeld post te staan waarin je kunt aangeven of je hier aan mee wilt werken.

Hieronder de interesse peiling. u zich aanmelden als u ook beschikbaar zou willen zijn als hulppost bij pech.
Gewoon op de knop antwoorden klikken en even uw naam en woonplaats invullen.
De lijst wordt voortdurend aangevuld

De aanmelding is vrijblijvend dus u bepaalt zelf of u beschikbaar bent of niet.
Als u niet langer beschikbaar bent als hulppost kunt u dit zelf aanpassen zodat u van de kaart en de lijst verwijderd wordt. (Dit kan op uw verzoek ook voor u gedaan worden).

Spelregels voor mensen met pech die hulp zoeken.

1. Leg altijd eerst telefonisch contact met een van de dichtstbijzijnde hulpposten om te zien of u op dat moment daadwerkelijk terecht kunt.
  2. Een hulppost is vrijblijvend en dus geen garantie dat u van deze post op het moment dat u het nodig hebt ook hulp krijgt.
  3. Mensen doen dit vrijwillig en lukt een reparatie niet op de post blijf dan wel altijd beleefd, de collega’s doen hun best om u te helpen.
  4. Heeft u een hulppost bezocht laat dan hieronder een berichtje achter zo zien we in hoeverre de EHBP effectief is en gebruikt wordt.

Aanmeldingen:

• Frank van der Jagt. (Heinkenszand)
    • Carl Bliek (Heinkenszand)
    • Wim Timmerman (Kapelle)
    • Jan van der Maas (Sint-Laurens) ma tm za
    • Alfons (Middelburg)
    • Cor Filius (Middelburg)
    • Mielko (Nieuw en Sint Joosland)
    • Ron Vermeule ('s-Heer Hendrikskinderen)
    • Janpiet Louwerse (Zoutelande)

Ik meld me aan:
Frank van der Jagt (Heinkenszand)

Volgens mij stond ik ook al aangemeld :roll_eyes:

1 Like

klopt maar nog niet in het live forum dus we doen geen aannames vandaar even een verse start.
maar ik zet je er bij :wink:

Wim Timmerman ( Kapelle)

1 Like

Als je toch bezig bent Frank een update van mij. Maandag-Zaterdag voor mij ee.

1 Like

Ik zit in Middelburg.ben ook beschikbaar .

1 Like

Het kan zomaar zijn dat vervoer nodig is als de brommer terplekke niet gemaakt kan worden

Altijd handig om een kar beschikbaar te hebben :laughing:

1 Like

Mooi karretje om een brommer te vervoeren .

Hoi Frank. Ik geef me ook op. Middelburg (Mortiere)

En het is een bijzonder fijn karretje om brommers te vervoeren… en ik spreek intussen uit ervaring met dank aan Carl :sunglasses: :wink:

Geregeld ! :sunglasses:

De lijst groeit gestaag maar we kunnen nog veel meer mensen gebruiken dus meld je aan als als hulppost beschikbaar wilt zijn. :cowboy_hat_face: Je helpt er een ander mee en wellicht kun je er zelf ook eens dankbaar gebruik van maken.

Mielko
Nieuw en Sint Joosland
NUL ZES 2011 68 68

Ok Mielko! Top, ik zet je er bij…

Als er nog mensen zijn die zich aan willen melden dan horen we het graag…
Het zou mooi zijn als we tenminste 10 EHBP posten hebben en dan het liefst wat verspreid door de provincie.
Dus hoe meer hoe beter… meldt je aan :sunglasses::+1:

Zijn we al een beetje opgeschoten met het E H B P ?

Nou we wachten nog op wat meer aanmeldingen als we er voldoende hebben is het een kwestie van voorleggen aan het bestuur en als die akkoord zijn kunnen we dat online zetten.

Liefst zou ik toch tenminste 10 adressen willen hebben om het n beetje de moeite te laten zijn. Opndit moment zijndat er 7.
Wellicht via de clubmail nog eens een oproep doen? :man_shrugging:t2::grinning: