Afgelopen zondag samen met Carl Bliek naar de oldtimerbeurs in Koewacht geweest.
Echt n leuke gezellige beurs, als je n beetje goed om je heen kijkt zijn er zeker leuke spullen te vinden.
Je komt er collega clubleden tegen en je kan er n leuke babbel hebben met standhouders.
Ik moest me inhouden om niet n mini quad te kopen voor mn kleindochter 

en bijna ging ik overstag om met n leuke “verpleegster" naar huis te gaan… let wel… dit geval n zogeheten brommer van het merk Sparta 

In dit geval de stoffige van de twee
Maar dat heb ik dus niet gedaan en ik heb me beperkt tot wat kleine zaken die ik of leuk vond of goed kon gebruiken
Zo had ik twee gereedschapbakjes voor een van mn Sparta’s, 2 boekjes, 1 van Sachs voor de 2 versnelling blokjes en een voor de JLO piano blokjes ook met 2 versnellingen.
Een oliekannetje en nog n klein oliespuitje. Een aardig Abus beugelslot met 2 originele sleutels en voor het gemak nog twee kettingspannertjes (die waren dus nieuw)
Mooi toch als je zo kan slagen ,.ik heb ook wat spullen gescoord in Koewacht .
Inderdaad Frank, het was zondag een druk bezochte beurs in Koewacht.
De volgende onderdelen hem ik daar gekocht, niet dat ik ze echt nodig had, maar toch 
Het gaat hier over een ZĂĽndapp 3 handversnellingsblok incompleet en een Solex cilinderkop van een oudertype
Toch was dat ook best n leuke vangst 

Zeg Carl heb nog niet zo n versnelling handeltje op zo n blok gezien .
Wat zijn jullie toch speurneuzen, je hebben leuke dingen gescoord.
Voor ieders wat wils zo te zien.
Ik zou het niet weten, kan het misschien zijn dat dit juist bij vierkante blokken zo is en met het met de ronde blokken een andere beugel/handel is
Het ZĂĽndappblok is inmiddels al verhuisd naar Huijbergen 
Het blok gaat daar dienen als donorblok, de versnellingsbak gaat over geplaatst worden
Achteraf denk ik nog weleens, hoe hebben we de verpleegster daar kunnen laten staan Frank,het was maar een schijntje wat ervoor gevraagd werd 
En ook het vervoer ervoor hadden bij 
Maar awel het niet anders eeej 
Ja spijt komt na de daad Frank ,.heb ik ook wel eens .
Dat wordt een C 3 dan he !
Je zegt dat het werk voor 20 jaar is, maar daar heb ik mijn grote twijfels over Frank 
Als ik zie hoe snel alles bij jou gaat dan denk ik dat je zo rond bent 
Kom maar een keer langs op een avond met Mobylette 1 
Dan zetten we deze even op hoogte en we hebben voldoende licht dan leggen we er een ketting op, een kettingpons heb ik wel ergens tussen het gereedschap liggen 
1 like
Is mss best n goed idee…
Hebben we t binnenkort nog ff over
Momenteel is er ruimte op de heftafel nu ik niet aan een project bezig ben
, maar het kan met de dag anders worden 
Wellicht lukt het vanavond.
We hebben nog wel ff contact