Carl zijn hobbyruimte

Vanmiddag een start gemaakt in mijn hobbyruimte om het plafond wit te maken voordat ik led verlichting op ga hangen :wink:

Het plafond is inmiddels helemaal klaar en de led verlichting hangt op en is aangesloten :grinning:

1 Like

Vandaag mijn werkbank leeg gemaakt en de achterwand wat lichter van kleur gemaakt.
De lamp die ophangt is een tijdelijke tl, ook hier wil ik nog een led tl ophangen :wink:

Zo dat ziet er goed uit Carl ben een beetje jaloers .

En deze had ik ook al, een omgebouwd ziekenhuisbed tot heftafel :wink:

Om de brommer erop tezetten is de hoogte 36 cm, en de maximale hoogte is 73 cm

Mijnes gaat niet hoger dan 60 cm ,.maar ook een goede werk hoogte hoor .

Ik dacht vanavond, komop ik ga nog even een Solex op poetsen in de hobbyruimte nu het zo netjes opgeknapt en opgeruimd is :star_struck:
De Solex is tijdens de solexrace Heinkenszand behoorlijk vuil is geworden vanwege de vele regen die middag :smiling_face_with_tear:

Direct maar even de heftafel zijn werk laten doen, ik heb um niet voor niets :wink:

Nou top hoor Carl!
Net als Cor best jaloers zo, je herkent je werkplekje niet meer vergeleken met n half jaartje terug! Mooi werk :+1::smiley::ok_hand:

Altijd fijn als je een fijne ,grote werkplek heb .

Keurig Carl, je mist alleen je koffieapparaat nog in een hoekje in je keuken!!
Heeft veel weg van de keuken zo te zien.
Kun je als je tijd hebt je tafel niet smaller maken aan beide zijden, dan meer loop en werk ruimte in breedte, is een afweging. Ja zhs bedden zijn nogal breed.

Het is ook inderdaad een oud keukenblok met een rij keukenkastjes er boven Jan .
Zo heb ik direct werkruimte en ook opbergruimte :wink: :laughing:
Nu de led tl er nog aan de onderzijde van de rij keukenkastjes bevestigen voor goed licht boven het werkblad :wink:

Nou Carl je maakt er wel n heel leuk werkplekkie van zo :sunglasses::ok_hand::smiley:

Toch veel opberg ruimte zo’n keukenblok. Mooi hoor Carl. Ohja, oppoetsen die Solex heej. Want het blijven juweeltjes.

Vanavond de led tl opgehangen boven mijn werkbankje/keukenblok :sunglasses:

Ik heb nu voldoende licht om te sleutelen/poetsen :star_struck:

Kijk dat ziet er top uit toch!! :sunglasses::smile::+1:

Inderdaad Carl, hoe meer licht hoe beter zeg ik altijd, op een werkplek dan.
Nu nog een lekkere verwarming erin en je kunt de hele winter lekker klussen. :grinning:

Ik ga jaloers worden zo .

Ja @Janvandermaas en @Carlbliek jullie hebben het enorme voordeel dat je dit lekker aan huis hebt.
Goed als ik straks C1 en C2 af heb kan ik langzaam aan ook mijn werkplekje thuis wat meer op orde zien te krijgen want dat is toch het meest praktisch als je gewoon thuis even je werkplek in kunt lopen of juist in huis voor een bakkie met de vrouw… Goed ik ben heel blij met de containers maar het is een nadeel dat je er eerst naar toe moet. Aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik er wel lekker ff helemaal uit ben als ik daar aan het sleutelen en knutselen ben…

Het klopt Frank dat het makkelijker is dat je een werkplekje aan huis hebt, soms kan het helaas niet :smiling_face_with_tear:
Ook ik weet wat het is dat je voor sommige werkzaamheden uitwijken moet naar een andere klus ruimte :wink:

Maar ook jij heb het goed voor elkaar, ik ken niet één persoon die zo snel 2 twintigvoeters in zijn bezit heeft.
En ook niet één die binnen korte tijd er al één volledig geisoleerd heeft :+1:

Vandaag heb ik nog 3 stapelbakken opgedaan, altijd handig om te hebben :star_struck:

Mooie graaibakken Carl, als ze vol zijn kun je weer sorteren, althans dat heb ik meestal. Wel altijd een lege werkbank ee.