Nieuw! Nieuw! Nieuw!
Nu te bestellen in 4 verschillende kleuren.
Boluz jassen, hoe gaaf is dat.
Het werkt als volgt:
Ga naar https://www.zeeuwseclubshop.nl/c-7354700/boluz/
-Klik op dames of heren model.
-Kies de kleur.
-Kies de maat.
Bij afrekenen kun je kiezen om de jas(sen) op te halen in Heinkenszand of om ze te laten verzenden.
Ik heb er 4 laten drukken in verschillende maten en kleuren, dit om de kleur te laten zien, maar vooral hoe de maten vallen.
Blauw (kobalt) = M
Rood =L
Donkergrijs = XL
Oranje = XXL
De rode jas die ik aanheb past voor mij het beste, en dat is maat L heb er op de foto een T-shirt onder maar met trui zit de jas ook nog prima.
Om je een indruk te geven en te kiezen voor een confectiemaat voor jezelf hierbij mijn omvangmaten:
Ik ben 1.87cm lang
Schouderomvang 122cm
Borstomvang 110cm
Taille 98cm
Damesmaten zijn meer getailleerd, dat is het enige verschil.
Prijs: €49,95 (exclusief verzenden)
Leuk cadeau voor de feestdagen
Alfons
November 13, 2024, 7:16pm
2
Top Sjacco. Ik ga absoluut een rode bestellen.
Ik vind ze geweldig.
Ik heb een donkere besteld .
Bij Andre hangen de B O L U Z jassen en die kunnen gepast worden ,4 verschillende maten ,en ik heb goed gekozen want ik had al besteld .
Alfons
November 18, 2024, 7:50pm
6
Zondag is passen dan. Top.
Ik heb op oude forum gereageerd waarom het daar niet is vermeld. Remco ook nog. Het lijkt me beter om daar ook op te zetten ipv het nieuwe want dat is nog niet live. Er zitten misschien toch nog wel leden op het oude forum te kijken en die missen nu de aanbieding van de jassen.
Wil iemand het er opzetten?
Ik zal nog een poging wagen om het op het oude forum te zetten.
Ik had het wel geprobeerd maar als ik het wilde plaatsen dan moest ik steeds opnieuw inloggen met de authenticator code, en dat schoot niet op, dus dacht ik laat maar, er kijken toch niet veel leden naar.
Ik hoorde vanmiddag van Ad dat je een reactie hiervan op het oude forum had gezet, maar ik kan het niet vinden.
De vraag van Jan staat bij het topic vraagbaak op pagina 24 en is een bericht van donderdag 14 november 2024
Alfons
November 21, 2024, 9:26pm
10
Je kan die code uitzetten Sjacco. Kijk en zoek even bij profiel. Kwestie van een vinkje uitzetten.
Dat je de code uit kan zetten onder profiel kan ik niet vinden.
Gevonden Carl, maar ik blijf het een onhandige site vinden.
Reden te meer om het nieuwe forum zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken
De jassen staan op boluz.nl
Alfons
November 23, 2024, 11:21am
15
Mooi Sjacco. Toch gelukt dus.
Heb het niet gezien ,.maar was er een levertijd op de Jassen van onze B O L U Z club ??
Klopt Cor, duurt lang.
Normaal zou het een paar dagen duren maar ze hebben problemen met de levering van de jassen.
Maar ze zijn vandaag klaar, dus als je eind van de middag je jas ophaald kan dat.
Heb je het net voor pakjesavond.
Wij kregen toch een mailtje ,dat we ze konden ophalen ??
Heeft nu iedereen zijn jas al besteld .
Nee Cor, ik heb er geen besteld.
Er zullen er vast meerdere zijn denk ik die geen jas besteld hebben