Ben je ook merk of model gebonden, of niet?

De een rijd Zundapp en de ander Kreidler of een ander merk .
Ik ben een aantal jaren geleden tegen een Simson aangelopen ,en ik moet zeggen nog niet zo n verkeert merk ,rijd goed ,schakelt goed ,zit goed ,en de onderdelen zijn nog relatief goed koop vergeleken bij die van Zundapp en Kreidler en dat is gunstig voor een pensionada .
Maar ook deze Simson onderdelen stijgen ook enorm in prijs …

Nou Cor, ik ben honkvast. Zundapp zowiezo en dan alleen de 517. Puch zou ook kunnen en die heb ik ook 2 jaartjes gereden, een MV50, maar verkocht. En mijn Solex Oto, dat blijft ook.
(en mijn ragscooter Peugeot VivaCity uit 2001, maar dat zeg ik stilletjes hier :slightly_smiling_face:)

LoL… :joy::joy: Alfonzo als scooternozem die zag ik niet aankomen!:face_with_peeking_eye::joy:

Ohja zeker Frank. Rij er heel graag op. Heb hem afgevoerd naar 55 km/h, want hij liep echt wel te hard. En een WOK wil ik niet. Best wat controles de laatste tijd hier.

De controles zullen alleen maar toenemen denk ik zolang er geen duidelijkheid is over hie het met de fatbikes zal gaan.
In andere berichten uit de media wil België volledig van de fatbike af :laughing:

Wel typish dat juist datgene wat NIET mag zo populair lijkt te zijn :scream::flushed::man_shrugging:

Dat als ik ruimte had ging ik intensief op zoek naar een Puch Monza of een Rap V 3 wel met een pluvier blok 3 hand bak .

Ik was er niet naastig naar op zoek ,maar ik geloof dan nu toch dat de DDR versie de overhand gaat krijgen .
Foto s volgen ,.misschien .

Wordt je nieuw gekocht project weer een DDR bromfiets Cor :wink:

Nu je ruimte aan het maken bent in jou klus schuur.
Je maakt toch wel een nieuw topic van jou nieuw aanwinst hé :joy:

Ik ben ook benieuwd :smiley::sunglasses::+1:

Inderdaad een SIMSON
En heb al een beetje ruimte gecreeerd .
Ja maak wel een nieuw topic daarvoor .

Het lag een beetje in de bedoeling om het nieuwe Simson project wat ik nog moet starten te verkopen aan een B O L U Z lid om zodoende het merk Simson te promoten .

Zondag reed ik met de auto van Goes naar huis Middelburg en passeerde op de A 58 een busje met aanhang wagen waar een hele mooie Hercules op stond .
Dus de kans is groot dat er een nieuw clublid zich inschrijft met een Hercules .

Laten we dat hopen Cor. Altijd mooi zo’n Hercules.

Ik moet zeggen dat de op gebouwde Simson 51 voortreffelijk rijd ,goed zit , en goed schakelt ,.maar ik geloof dat ik nu een beetje reclame maak voor Simson he !!

Ik heb er recent toch ook nog twee verschillende hier in de buurt zien rijden en jij was t niet… dus stiekem zijn er nog wel wat meer. :smiley::+1:

Zou het kunnen dat het een paar Duitsers zijn die op vakantie zijn .
Gelijk aanspreken en vragen waar ze vandaan komen .

Nee er zaten NL platen op, maar ik was in de auto in tegengestelde richting dus dat ging helaas niet lukken om ze aan te spreken

Hoeveel verschillende merken hebben wij nu in onze B O L U Z verenigging ?

De top drie denk ik 1 Kreidler 2 Zündapp 3 Puch